Tävla om årets snyggaste julkort!

Design av KNAADA.se

Så har snön kommit och minusgraderna med den. Vi vill önska er en glad första advent med en tävling!

Julkort_2012_vit

I ett samarbete med ”KNAADA.se – Grafiska prints för fantasifulla hem” har vi nöjet att tävla ut 3 st 10-pack trendiga julkort! Varje set innehåller fem vita och fem svarta kort, och är värt 220 kr styck.

Skicka till någon speciell, använd dom som stora julklappsetiketter eller rama in dom och pynta dina egna väggar.

julkort_knaada_web

Tävlar gör du såhär:

1) Ange i kommentarsfältet vilket print som är din favorit hos KNAADA.se. Kom ihåg att lämna din e-post också.

2) För att öka dina chanser till tre lotter så bloggar du och länkar till den här tävlingen. Kom ihåg att posta länken till ditt inlägg i kommentarsfältet här.

Lycka till!

Tävlingen pågår t o m 9 dec 2012. Fri frakt. Ev vinstskatt betalas av vinnaren. Vilka som vann meddelar vi här på bloggen före den 13 dec 2012.

 

13 tankar på “Tävla om årets snyggaste julkort!

  1. Julkorten är en favorit men sedan är min absoluta favorit Union Jack!!! Kikat på den måååånga ggr kan du tro. ;) Tror jag når ut till fler människor via FB än min blogg så jag länkar via FB. Inte uppdaterat den på en månad nu…lite trött på den för tillfället!

  2. Jag gillar Union Jack bäst, stilren och så snygg, skulle passa perfekt i vårt hem :)

  3. Familjen cirkus sitter redan å välkomnar i hallen hemma. I Sigves rum hänger åkdonen. Av de prints som jag inte har tror jag just nu chokladbollarna är en favorit, skulle vara så fina i köket.

  4. Då vill jag vara med och hoppas såklart på turen:)

    Jag är ju helt frälst i mjölkpostern, den liksom skriker mitt namn:) Jag har alltid varit en stor mjölkdrickare och till min sambos stora förfäran så dricker jag det helst med sugrör…. Han tycker att jag är som ett stort barn, hehe:)

  5. Jag gillar ABC-planchen bäst! Tydlig, stilren, klara och fina färger, fina och roliga illustrationer!

    Den skulle passa perfekt in i barnens rum här hemma!

Lämna en kommentar