Krånglar bloggvyknappen?

Vissa av bloggverktygen tillåter inte javascript i sina mallar och då får du som användare en ful kod istället för Bloggvy´s fina knapp på din blogg.

Om detta har skett dig, gör såhär för att fixa det:

1) Gå på Bloggvy.se

2) Logga in

3) Uppe i högerhörnet får du då en rubrik ”Mina Bloggar” och under den finns en länk som heter ”Bekräftat”, klicka på ”Bekräftat”

4) Klicka nu på länken som säger ”kod utan javascript”, då poppar en ny kod upp i rutan ovanför

5) Kopiera och klistra in den istället för den andra koden du redan har klistrat in i dina mallar. Observera istället för, den gamla koden måste bort.

Lycka till!

2 thoughts on “Krånglar bloggvyknappen?

  1. Hade er bloggknappt funkat normalt så man kunde lägga in den i en widget på ens bloggen hade jag gärna använt er tjänst och då tog jag mig ändå över hindret vid registreringen där ni tvingar en att uppge födelsedata och kön. Men nu blir det inget för min del.

Kommentera

