Tävla med Bloggvy – Vinn en kaffemaskin!

Bloggvy är en sajt där bloggare kan dela och marknadsföra sina blogginlägg. Och en sajt där läsare enkelt kan hitta bloggar som faller i smak. För att Bloggvy skall vara intressant för både bloggare och läsare vill vi att sajten ska växa snabbt och behöver din hjälp att sprida nyheten!

Vill du vara med och tävla om en kaffemaskin, gör så här:

1) Blogga om Bloggvy som en ny tjänst för bloggare och läsare. Ditt inlägg ska också innehålla en länk till http://bloggvy.se

2) Posta en kommentar i det här inlägget med en länk till ditt blogginlägg

Lycka till!

Regler
Tävlingen pågår t o m onsdag den 30 november kl 24.00. Därefter väljer en jury utsedd av Bloggvy ”det bästa inlägget” till vinnare. Vinnarbidraget publiceras med länk här på bloggen. Vinsten är en svart kaffemaskin ”Tassimo T20″ från Bosch (värde 995 kr). Vinsten går ej att bytas mot kontanter eller andra varor. Juryns beslut går ej att överklaga. Anställda på Bloggvy och familj till anställda på Bloggvy får ej delta i tävlingen. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

54 thoughts on “Tävla med Bloggvy – Vinn en kaffemaskin!

  1. jag är absolut med :)

    vårat hem ska invaderas av våra vänner i jul. dom som inte har någon egen familj eller är ensamma under julen. jag vill göra något fint för dom som inte har någon att fira julen med. så ska äta gott och så hemma hos oss… så denna kaffemaskin skulle verkligen göra allas ensamma jul lite extra fin. speciellt eftersom vi inte har någon kaffebryggare heller, så vore denna perfekt! delad glädje är bästa glädje…

    har länkat här – http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/november/kaffemaskin.html#comment

  2. Jag provar att anmäla mig till tävlingen även om jag inte har bloggat om det. Om jag skulle vinna den här skulle jag ge den till min mamma i julklapp. Så jag kan inte blogga om det för min mamma läser min blogg.. Men jag provar ändå, hon skulle bli så glad om hon fick en sån utav mig! (får väl blogga om det om jag måste)

  3. SV Sofie Maxe:
    För att juryn ska kunna bedöma ”det bästa inlägget” krävs det att deltagaren kommenterar med en länk till sitt blogginlägg om Bloggvy.

    //Bloggvy

  4. SV Jessica Lindström:

    Någon gång under fredagen den 2 dec kommer vi att presentera vinnaren här på bloggen.

    //Bloggvy

  5. Är med! :) Härlig tävling med härligt pris!

    Mitt inlägg: http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2011/november/30-nov-tavla-med-bloggvy-vinn-en-kaffemas.html

    Motvering: Vem skulle inte vilja vinna denna fina kaffemaskin. Det är något speciellt med en kaffemaskin med kapslar, det gör vardagen extra lyxig.
    Men den här kaffemaskinen skulle jag vilja ge till min underbara mamma. Jag är en fattig student som knappt har några som helst pengar att röra mig med, speciellt inte till julklpappar. Jag skulle verkligen vilja ge min mamma något väldigt speciellt och vad skulle passa en kaffeälskande mamma bättre än just en kaffemaskin?
    Jag vet att hon verkligen önskar sig en sådan och jag skulle vilja ge henne det hon har velat ha i flera år. Jag vill se lyckan i hennes ögon när hon öppnar detta paket på julafton!
    Kram Linda

  6. It has been blöööööööggat!

    Min fantastiska make dricker inte kaffe.
    Det är inte roligt att brygga kaffe till EN person.
    Jag behöver en kaffemaskin.
    Bara så ni vet…

  7. Tävlingen är nu avslutad!

    Tack för alla bidrag, på fredag den 2 december presenterar vi vinnaren här på bloggen.

    Mvh
    Bloggvy

Kommentera

