Vill du vara veckans blogg?

Eller vill du nominera någon annan?

Varje vecka klurar vi på vem som ska få äran att vara veckans blogg på Bloggvy.se. Vi vill gärna att det ska vara en blogg som är aktiv, positiv och engagerande för många. Ett annat krav är förstås att bloggen är registrerad på Bloggvy.se.

Den här veckan tänkte vi ge er chansen att tycka till om Veckans blogg!

Har du någon du vill nominera, eller vill du kanske din egen? Posta en länk till bloggen tillsammans med en kort motivering i kommentarsfältet
(senast 22.00 sön 22/4).

Tack, och ha en fortsatt fin lördag!

Mvh
Bloggvy

11 thoughts on “Vill du vara veckans blogg?

  1. Det finns många bloggar som är värda att vara veckans blogg, men jag tänker vara egoistiskt och nominera mig själv, eftersom jag sliter dagligen med att försöka få ihop min blogg som är ett av mina hjärtebarn här i livet :) ..

    http://www.elviraspekulerar.se/

  2. Jag skulle tycka det var awesome att bli veckans blogg och anmäler mig därför som frivillig.

    I min blogg skrivs det om allt från mina tankar kring intimkirurgi, till hur det känns att få springmask, vara gravid med tredje barnet, bo på Södermalm, kitsch osv. En enligt egen utsago mycket underhållande blogg. Så, in och kika.

    http://apans.se

  3. Hej,
    Jag skulle vilja nominera mig själv och min blogg som veckans blogg! Min blogg handlar om mitt liv med epilepsi och allt annat runt omkring det. Just nu kämpar jag förtvilat för att uppfylla min dröm om att bli grafisk designer. Resan dit skriver jag givetvis om i bloggen men den har varit en kamp med anfall och läkarbesök.

    I bloggen får ni också följa med mig när jag gör volontär arbete åt Svenska epilepsi Förbundets Ungdomssektion då jag sköter deras hemsida (http://epilepsi.se/ung) och då jag även har gjort hemsidan åt dem.

    Det vore så kul att få bli veckans blogg :) Ta en titt och kliv in i min värld !

    http://piinkbanana.spotlife.se

  4. Jag anmäler mig som frivillig – det vore grymt att bli veckans blogg! Just nu har jag en ”utbildningsserie” om djurens sexliv i bloggen. Annars skriver jag om jobb (veterinär), familj och livet i största allmänhet.

  5. Jag skulle jätte gärna vilja vara veckans blogg, det skulle vara en ära att få vara det. =) Skriver om våran vardag som bonus familj på 6 och 2 katter. 15 års ålders skillnad mellan kärleks paret som just gift sig där kvinnan är äldre. =)

  6. Jag vill supergärna bli veckans blogg! Så jag nominerar mig själv.
    Mest för att visa att allting går :-)
    Jag är barnreumatiker sedan 16 år tillbaka, trebarnsmamma och lärarstudent.
    Hälsningar
    Katarina

  7. http://dorfen.spotlife.se/
    Jag har en hästblogg som visserligen inte är speciell på något vis. Den bara visar mitt vardagliga hästliv samtidigt som jag gärna bjuder på mig själv. Det skulle vara kul att få vara med i utvecklingen nu när hästsporten växer! : )

  8. Självklart vill jag vara veckans blogg! Jag älskar god, fräsch, hälsosam mat. Jag är utbildad nutritionist och brinner för att få inspirera andra. Jag vill visa hur lätt det är att faktiskt äta gott och sunt! Hos mig kan det, förutom mat, också dyka upp annat som ligger mig varmt om hjärtat. Just nu händer det en del i min trädgård och så gör jag om barnrummen. Välkommen att hälsa på!

  9. http://inredningsvis.se/
    Jag nominerar inredningsvis eftersom jag började blogga i februari, men har på kort tid lyckat bli känd inom blogg världen. Jag har många utländska följare som varje dag säger hur glada och inspirerade de blir av min blogg. Jag ger världen inspiration till hemmet, tips på inredning och skön sightseeing i olika städer.
    Välkommen till min blogg värld på mitt eget inredningsvis:)

    LOVE M

Kommentera

