Lilla mysan – Veckans blogg!

”Hur gör djur – Del 2” så lyder en av veckans rubriker hos Lilla Mysan som har nominerat sig själv till veckans blogg och tagit hem det med den här motiveringen:

Jag anmäler mig som frivillig – det vore grymt att bli veckans blogg! Just nu har jag en ”utbildningsserie” om djurens sexliv i bloggen. Annars skriver jag om jobb (veterinär), familj och livet i största allmänhet.

Jag vet inte hur det är med er men vi blev nyfikna! Lilla Mysan hittar du här!

Foto http://www.lillamysan.se

_________________________

Fler “mammabloggar” från hela Sverige hittar du här!
Vill du också vara med på Bloggvy.se? Då kan du registrera dig & din blogg gratis här!

2 thoughts on “Lilla mysan – Veckans blogg!

  1. Nöjet är helt på vår sida! Sov lite nu så att du orkar blogga imorgon, vi väntar med spänning på nästa inlägg :)

Kommentera

