Tio snabba till Arga Klara!

Det svänger på toppen den här veckan, kul!

Just nu är det Arga Klara som toppar listan över mest besökta bloggar på Bloggvy.se!

Vi säger grattis Klara och ställer Tio snabba

1) Beskriv din blogg med ett ord?
Ärlig

2) Bloggsyfte?
Att förmedla de ganska tråkiga företeelserna i min vardag med kronisk ryggsmärta, på ett roligt sätt. Förhoppningsvis får någon upp ögonen för hur det är att ha ont hela tiden.

3) Länka till ett favoritinlägg?
Om en vanlig dag på bussen: http://argaklara.com/2011/10/vem-ar-varst-jag-eller-damerna/

4) Skriva eller läsa blogg?
Skriva

5) Vad innebär en bra blogg för dig?
En bra blogg förmedlar åsikter och känslor, man ska ryckas med när man läser! Oavsett om man håller med eller inte så ska man ändå känna något.

6) Läsa blogg eller tidning?
Bloggar. Det är mer aktuellt, och man kan dessutom få veta flera personers åsikt i frågan, jämfört med en tidnings objektiva rapportering.

7) Om du var tvungen att byta blogg med någon, vem skulle det helst vara?
Oj, hahaha, vem drar in mest reklampengar…?
Skämt åsido, jag skulle sluta blogga. Jag är jag, och jag har inte hittat någon annan som riktigt liknar mig. Jag skulle inte orka göra till mig, för att försöka vara något annat.

8) Nämn tre favoritbloggar?
tofflan.wordpress.com
axon.blogg.se
tuffastebloggen.wordpress.com

9) Vilket är ditt bästa bloggartips?
Har du ingenting att säga, gör det inte. Det är faktiskt inte intressant att läsa att någon ligger och kollar på TV, eller att de inte vet vad de ska skriva om.

10) Vilket är ditt bloggarmål?
Att fylla min tillvaro med något meningsfullt som förhoppningsvis leder till något större i framtiden, att knyta kontakter och att utvecklas som skribent.

_______________________

Bloggvy säger – Tack Klara för Tio snabba svar, och lycka till vidare med bloggandet!

Bloggen heter alltså ”Arga Klara” och den hittar man här!

Och är du nyfiken på fler humorbloggar så hittar du dom här!

______________________

Bloggvy.se är en tjänst där du enkelt kan filtrera och söka efter bloggar. Och du som är medlem kan dela och marknadsföra din egna blogginlägg.

Välkommen du också!

Bli medlem här

One thought on “Tio snabba till Arga Klara!

Kommentera

