Tio snabba med ”Den rockande kocken”

Den rockande kocken / Godare mat – en oväntad kombo!?

Bloggvy ställer Tio snabba till vår nye topp på listan över mest besökta bloggar:

1) Beskriv din blogg med ett ord
Unik

2) Bloggsyfte?
Skriva om mina största intressen, mat och musik.

3) Länka till ett favoritinlägg?
Inlägget ”En vissen prästkrage” måste jag nog räkna som favorit. Fortfarande 1 1/2 år senare får jag positiva kommentarer och roat beröm för det inlägget.

4) Vad bloggar du inte om?
Mode!

5) Vad innebär en bra blogg för dig?
Intressant läsning

6) Beskriv din ”genomsnittsläsare”?
Jag har två olika ”genomsnittsläsare”, dels kvinnor 25-45 som tycker om att laga mat och baka och dels killar och tjejer 15-75 som har samma passion för hårdrock som jag själv…

7) Om du var tvungen att byta blogg med någon, vem skulle det helst vara?
Skulle aldrig kunna byta bort min egen blogg…

8) Nämn tre favoritbloggar?
Jag har nästan aldrig tid numera att läsa andras bloggar…

9) Vilket är ditt bästa bloggartips?
Hålla fokus på ett eller ett par ämnesområden och inte skriva om allt och inget…

10) Bloggar du om 10 år?
Absolut!

Kommentera

